Kernwaarde Plezier

Bureau Kernwaarde Plezier maakt ‘Iedereen Elke Dag Plezier‘ mogelijk bij organisaties.

Wat doen wij?
Kernwaarde Plezier begeleidt de ontwikkeling van organisaties op basis van plezier, potentieel, inzetbaarheid, vitaliteit en topprestaties van managers en werknemers. Het plezier van de klant én de medewerker staan hierin centraal, en leidt tot extra rendement.

Waarom?
Duurzaam succes, rendement en plezier zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. En te beïnvloeden. Organisatiegroei vereist persoonlijke groei, met plezier als intrinsieke motivator.


Omdat

Zakelijk en maatschappelijk succes begint bij de kwaliteit van relaties tussen mensen. Tussen werkgevers en werknemers, tussen organisaties en klanten.

Plezier geven en doen = plezier ervaren en krijgen. Plezier = aandacht. Aandacht = plezier.

Als mensen plezier hebben in hun werk, dan zijn ze betrokken, pro-actief, dienstverlenend, loyaal, energiek, trots en succesvol. Plezier voedt intrinsieke motivatie.

Plezier is een mindset. Plezier is een keuze!

A business has to be involving, it has to be fun, and it has to exercise your creative instincts.
(Richard Branson)

Wel plezier = rendement

Geen plezier = risico