Nieuws

Welzijn, rendement én keihard resultaat door plezier.

Organisaties met ‘kernwaarde plezier’ hebben familie, vrienden en fans…. da’s iets anders dan personeel, leveranciers en klanten. Langere termijn succes draait om plezier. Sommige mensen vinden dit gek omdat plezier vaak direct wordt geassocieerd met ‘vrijblijvend lachen’ en afleiding. In eerste instantie gaat het toch echt om iets anders. Plezier...
Lees verder

De Gulden Regel in verkoop: ‘Wees de verkoper die je als klant graag wil zien.’

Wat is verkopen toch een prachtige bezigheid. Of liever gezegd, wat geeft klanten helpen toch veel plezier. Want dat is het ware verkopen. Mensen helpen waar ze mee geholpen zijn. Verkopen is als het leven. Zoals Robert Benninga zegt: “Leven is geven en leren.” Net als verkopen dus. Niet altijd...
Lees verder

Welkom!

Welkom! Fijn dat je even een kijkje neemt. Met veel plezier stel ik je voor aan Kernwaarde Plezier, onze nieuwe onderneming die is geboren aan de hand van de ervaringen die ik opdeed met het maatschappelijke ‘Iedereen Elke Dag Plezier (IEDP)’. Kernwaarde Plezier begeleidt ondernemers, organisaties en samenwerkingsverbanden naar meer zakelijk,...
Lees verder

PERSBERICHT – Nederlands’ grootste zakelijke social media groep brengt nieuw bedrijf voort, met (werk)plezier als thema.

PERSBERICHT – Nederlands’ grootste zakelijke social media groep brengt nieuw bedrijf voort, met (werk)plezier als thema. Michiel Drijber, oprichter van de grootste LinkedIn-groep van Nederland (Iedereen Elke Dag Plezier, 58.000 leden) start met advisering van bedrijfsleven en overheid. Daarvoor heeft hij het bureau ‘Kernwaarde Plezier‘ opgericht. Kernwaarde Plezier begeleidt organisaties en...
Lees verder