PERSBERICHT – Nederlands’ grootste zakelijke social media groep brengt nieuw bedrijf voort, met (werk)plezier als thema.

PERSBERICHT – Nederlands’ grootste zakelijke social media groep brengt nieuw bedrijf voort, met (werk)plezier als thema.

Michiel Drijber, oprichter van de grootste LinkedIn-groep van Nederland (Iedereen Elke Dag Plezier, 58.000 leden) start met advisering van bedrijfsleven en overheid. Daarvoor heeft hij het bureau ‘Kernwaarde Plezier‘ opgericht.

Kernwaarde Plezier begeleidt organisaties en samenwerkingsverbanden naar meer zakelijk, maatschappelijk en duurzaam rendement, door plezier als bewustzijn te verankeren in strategie en dagelijkse praktijk. Kernwaarde Plezier werkt samen met ondernemers, directie, management en medewerkers van bedrijven, branche-organisaties, overheidsorganisaties en onderwijs- en zorginstellingen.

“We zijn er van overtuigd dat plezier verbindt, energie geeft, prestatie- en rendementverhogend werkt en dingen in beweging zet. Plezier is wat mensen en organisaties nodig hebben om persoonlijk en maatschappelijk relevant en succesvol te zijn, en te blijven”, aldus Drijber. “We ervaren dat dagelijks, onder andere uit de massale respons van de community Iedereen Elke Dag Plezier (IEDP). Het met Kernwaarde Plezier kunnen helpen van organisaties is eigenlijk een cadeautje, dat nooit onderdeel is geweest van welk plan dan ook. De roep om (meer) plezier bracht ons in een volgende stroomversnelling.”

IEDP is een nog steeds groeiende beweging die gevolgd wordt door tienduizenden professionals. Honderden bedrijven en organisaties uit de groep hebben inmiddels vragen gesteld op welke manier plezier op het werk kan worden verbeterd en hoe plezier kan bijdragen aan organisatiedoelstellingen en bedrijfsresultaten. ‘Wat kan plezier betekenen voor onze samenwerking, voor onze ontwikkeling, voor ons succes, ons (voort)bestaan?’. Kernwaarde Plezier zoekt samen met haar opdrachtgevers naar het antwoord. Centraal hierin staan de mens, verbinding met de huidige en toekomstige missie en de intrinsieke motivatie die nodig is om elke willekeurige kernwaarde succesvol over te brengen.

“De tijdgeest roept om een andere koers, meer mensgericht en relevant.”, aldus Drijber. “Binnen organisaties wordt veel te weinig gebruik gemaakt van de energie, verbinding en deling die plezier als bewustzijn met zich mee kan brengen. Dit is een enorme potentiële bron voor zinvolle ontwikkeling. Hetzelfde geldt voor maatschappij en bestuur.”.

Kernwaarde Plezier werkt met een team van specialisten op het gebied van organisatie-advies, training, coaching, marketing en communicatie, social media, maatschappelijk verantwoord ondernemen en sociale innovatie.


Noot voor de redactie

Meer informatie over Kernwaarde Plezier:

Michiel Drijber, oprichter/partner
06 20 706 777
www.kernwaardeplezier.nl
michiel@kernwaardeplezier.nl

Deel met plezier

No Comments Yet.

Reageer

Message