Rendement op plezier

Je werkt ‘lekkerder’ als je plezier hebt in wat je doet, en als dat plezier zich vertaalt in succes, waardering en het gevoel dat je ertoe doet. Academisch onderzoek toont aan dat mensen die werken met plezier:
- 30% productiever zijn;
- tot wel 37% meer verkopen;
- 3 keer zo creatief zijn;
- met gemak tot 40% meer efficiency bereiken.

Plezier als dagelijks aanwezige kernwaarde heeft o.a. een positieve uitwerking op:
- Marktpositie (relevantie van diensten en producten omdat je uitgaat van plezier van klant);
- Supercultuur: enthousiasme, verantwoordelijkheid, voor elkaar zorgen, eigen initiatief;
- Loyale klanten en medewerkers;
- Laag ziekteverzuim, grote betrokkenheid en participatie;
- Hoog innovatief vermogen door optimale kennis- en talentdeling en samenwerking;
- Goed imago, gedragen door publiek: voorbeeldorganisatie;
- Efficiency en optimaal resultaat.

Of – in gewoon Nederlands – iemand die plezier heeft in z’n werk zal minder snel ziek zijn, met meer trots praten over z’n werk, sneller klaar staan voor z’n collega’s en z’n klant zien als de drijfveer voor zijn/haar handelen. Dat is wat we bedoelen met (opr)├ęcht samenwerken!

En nu het allerbeste nieuws:



Door>>>